Ensam hemma

Hej Bloggen!

Vaknade vid tolv, svarade på kommentarer (tack för era vänliga kommentarer - de är guld värda, verkligen). Hade tänkt sola också men så täcktes himlen av moln och det blev in och datanörda sig istället. Men det är trevligt det också. Absolut!

Är ensam hemma idag! Vad jag tycker om det? Inget mig emot! Pappa är i huvudstaden och hämtar min sis som har varit bortrest i en vecka. Visst ska det bli kul att träffa henne. Hon är söt, rolig och en riktigt babbeldrottning - kan suga ut vilken info som helst från vem som helst - and I mean it! Vem var det som skickade mig sms i en vecka med saftiga inspelningar. Du är bara för rolig, Laura.

Även om jag är ensam hemma och skulle kunna göra i princip vad jag vill (läs gå omkring naken) skämt åsido, det jag vill komma till är att det ändå finns lite saker som måste göras, även om ingen är hemma och kontrollerar.
Idag ska jag vara duktig och göra följande:


& eftersom att jag inte kan någon spanska blir det en stor utmaning. Men några meningar ska jag nog allt få ihop.


På sommalovet, ja. Men det är en kurs jag inte fick på IB och som jag behöver till NV i Spanien. Naturkunskap A. Inte svårt men inte roligt heller.



Bara för att det är så gott.


Vill Lena ha idag!

Later.



Kommentarer
Postat av: patrik

SKönt o va hemma själv:D:D



Jag ska följa din blogg:) har den i favoriter:)



Japp tror nog filmen är bra:D

2009-08-04 @ 14:59:32
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0