Väntan är det värsta

Hej Bloggen.

Vet ni vad det värsta är? Väntan. Nu är det snart en månad kvar. Det är lång tid - tid som man hinner känna av. Men det är också kort tid, så kort att man vet att det kommer ett slut. Det är det jobbigast. Man blir rastlös och mer nervös varje dag. Är detta rätt? Ja! Ja!!! Det är bara att behöva vänta som skrämmer.
Känner ni igen er?


Syster gillar denna bild. YOU SEE! :D

Just nu har jag absolut inget att göra, nada. Jag hade tänkt städa lite, något som måste göras innan flytt - men det känns inte lite läskigt att tejpa igen kartongen och säga "hejdå! nu beger jag mig ditt där jag inte kan prata ett enda ord!" Men det måste göras, oavsett. Barbie-dockorna är ihoppackade så blir det väl att köra dammsugning. Allt det gamla tar upp så mycket skit. Ohhh... såg prec Ophelius i ett hörn. Han är så fin så det blir fram med kameran.

& kanske pallar man plugga? (blev bara 10min igår) kanske, vi får se.

Later.

Kommentarer
Postat av: marie

när flyttar du till spanien? =D

2009-08-05 @ 16:50:44
URL: http://marieabosamra.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej jag pluggade i usa ett år

2009-08-05 @ 16:57:44
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0