Känner mig redo!

Har fixat en del på designen - det är inte lätt för en nybörjare men jag fick till en pre-spain design som får duga tillsvidare. Har sett att jag haft omkring 40 besökare trots att jag inte uppdaterat/gjort någonting med bloggen - underbart! Det gör verkligen så jag känner mig redo för att blogga - snart är det dags! 

Klockan är 03.30 på natten & jag har planer för morgondagen, sängen kallar! Ska skriva ett "presentations-inlägg" - lite om Spanien, mig och vad som ska hända under året! På tal om Spanien sitter jag har och lyssnar på en spansk låt och det ända jag fattar är typ "Bailar". Har bara läst steg 1.

Nej, nu var det sängen!

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0