Nattinlägg

Kan ni, precis som jag, inte somna? Har jätteproblem med det, särskilt nu på sommaren då det ofta kan bli sena nätter och förmiddagar. Men på sommarlovet ska man njuta - och speciellt sömn som ofta är en bristvara under skolåret.

Vill ni veta något roligt - imorgon ska jag till Växjö! Pappa ska nämligen jobba där uppe och frågade om jag ville hänga på -  och det är klart jag vill! Har inte varit där på länge och utifrån mina minnen är det en trevlig stad. Har ingen aning om vad jag egentligen ska göra, men jag älskar spontana äventyr! Dessutom vill jag passa på att tacka för alla kommentarer som jag fått hittils - ni ska veta att det betyder mycket för mig.


Inatt ska jag drömma om Spanien - längtar något hemskt. Har fått frågor om varför jag ska flytta ner - ska plugga på Svenska Skolan. Undrar ni något är det bara att fråga!


Later.

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg blogg! :D



Åh vad spännande att flytta till Spanien! :D

2009-07-30 @ 03:31:28
URL: http://emmzjohansson.blogg.se/
Postat av: fotonich

åh vad kul att flytta till spanien (:

2009-07-30 @ 05:37:20
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0