Videouppdate; Madrid.

Hej Bloggen!

Det regnar i Spanien, men det hindrar inte hurtiga Lena. Nejdå, ut & gå mot parque del sol. Nu sitter jag här... ensam. Det är blöttblött & inte alls för kul. Jag avskryr söndagar. Långa sega söndagar då allting är stängt & det finns ingentingtingenting att göra. Ja, jag måste plugga, matteprov. Segt, riktigt segt.


På den glada sidan kan jag nämna att jag hade en mycket lyckad kväll igår. Kareoke! Hade aldrig kört det, & visst, även om jag inte är lika modig som Nora (hon körde solo) så joinade jag några st så vi blev ett gäng som sjöng. Last Christmas & Barbiegirl. Haha... ja, det var trevligt. Eftersom vi kom hem sent så kommer bilder imorgon. En mycket trevlig lördagskväll trots att jag var iskall. Nora & alicia som var tvugna att påpeka att det fanns mängder av snygga pojkar nere vid parken "Nej, jag kan inte flörta när jag är osminkad eller iskall"
Okej,
jag vet att jag inte har någonting att klaga i jämförelse med svenskarna. Här kommer trots det värmen i mars (länge nog) Men när kommer den till Sveirge, aldrig?

Idag blir det en film från Marid. Plaza de toros. (den 4:e jag lägger ut? Funkan, Mijas, Ronda & Madrid, jo, den fjärde. Tjurfäktningsarenor finns överallt i Spanien. Viktig men hemsk tradition)



Nu vill jag hem. Det är inte kul att sitta här, & dessutom gör det ont i min lilla rumpa. :P

LATER.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag gillar din blogg :D

2009-11-30 @ 00:33:05
URL: http://madieseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0