Jag älskar fortfarande Loka;

Hej bloggen!

 

Hur mår världen idag? Själv mår jag finemang! Sitter Framför datorn & ska ladda hem design till photoshop! Det gör mig glad att det finns så mycket designmöjligheter för ännu finare bilder, och en annan sak som gör mig glad är följade;

Jag älskar fortfarande Loka, så deras nya serie ”Loka Likes Afrika” gör mig bara gladglad! Loka kör vidare på deras ”loka likes” serie, och jag kan inte säga annat är like like och trippel-like. Min målsättning var att smaka samtliga innan Spanien, så igår efter joggingen var det dags (törstig!) Oerhört svalkande och läskande. Väldigt annorlunda smak i nivån antingen älska eller hata. Jag tillhör den förstnämnda och säger bara att den med melonsmak är fantastisk! Måste införskaffa lite till innan jag åkter. Den spanska pferrer (något sånt heter den) är inte yummi.. den smakar bittert.

Något som däremot inte gör mig glader är följade:

I förmiddags. Inget farligt alls, men inte roligt för det.

 

Snart ska jag bege mig på Ipod-jakt. Japp, jag ska nämligen köpa en ny ”hopp-i-luften-och-vifta-på-armarna-av-glädje” Gårdagens var tämligen misslyckad. Var ute efter en 16gb Ipod touch (maaagic!) men den fanns ingenstans. Pappa ringde onoff central idag på fm och då visade det sig att den inte fanns alls! Vad är detta?!? Är säker på att jag fingrade på en i dec, men aja… får hoppas på bättre resultat idag. Pappsen kommer om cirkus 20 min.

 

LATER


Kommentarer
Postat av: Freddie

livet leker fortfarande :)?

2010-04-08 @ 14:49:15
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0