Shoppingen i Malmö;

Hej Bloggen!

 

Här kommer ett förmiddagsinlägg tillägnad gårdagens shopping;

Present till min värdmamma; en mjölkkanna i form av en ko? Kan det bli roligare vid ett kafferep? Jag hoppas att hon kommer gilla den!

Bilden ger den ingen rättvisa! Det är en fantastisk skjorta, oversizad, och jag älskar sättet den hänger över axlarna. Perfekt i Spanien (har hört att värmen börjar återvända ditt!)

Grå tischa med ett sjömansskelett från Gina. Så detaljrik & ”levande” så att min första kommentar när jag såg den var något i stil med: ”Den måste jag ha, trots att risken är stor att jag kommer vara rädd för den!” haha… men I´m in love.


Sötaste trosorna någonsin. Kunde inte motstå dem.

JUST NU ÄR JAG NERVÖS! Om mindre än en timme smäller det!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0