Malmö med systeryster;

Hej Bloggen!

 

Idag har det också varit en fin dag. Har nämligen varit i malmö med sis <3.

Vi tog tåget ganska sent (förmiddagen stavades engelsk grammatik på nivå highest, segt, men det har gjort mig på pass observant att jag till och med reagerar på vissa grammatiska moment allmänt när jag läser engelska texter, scary vad sådant kan fastna i skallen på en när man har stora prov) Men väl framme i Malmö hade vi det bra. Malmö är en fantasisk stad som jag älskar älskar, och absolut är av ”bo-kvalitet” dagens i-landsproblem är byggandet av City-tunneln vilket innebär tågkrångel och extra långa promenader fram och tillbaka från tågperrongen. Men annars var det shopping som stod överst på agendan. Blev egentligen inte så jättemkt fynd, inte om man snackar Lena-nivå (sparar pengar till en speciell händelse)  Mina nya godbitar kommer i ett framtida inlägg. Trots det var det underbart att spendera lite gyllene tid med lillisen,  snicksnacka, kommentera och diskutera. Och självklart lek med kameran. (vi körde på ”före” bilder – tro mig, inom en snart framtid kommer ni att fatta!)


På tåget till Malmö. Laura är sur, hon hatar tåg minst lika mycket som jag. Men håll med om att buss är mycket, mycket bekvämare. Tåg är skak-skak-skak och illamående framkallande.

& jag gömmer mig för tågets illamåendeframkallande ondska.

Varför finns inte H&M i funkan. Då kan man ju ha så här kul i provhytten!! Det är så mycket vi stackare där nere missar… *skratt*

Varför finns inte H&M i funkan. Då kan man ju ha så här kul i provhytten!! Det är så mycket vi stackare där nere missar… *skratt*

HAHA…klockren…fantastico!!

Mycket trevlig dag med syster. & nu hör jag att hon är hemma.. heey, vi ska snacka om morgondagen. Nog är det lite spec allt! Spännande skulle jag vilja kalla det… och lite läskigt.

 

LATER


Kommentarer
Postat av: Freddie

låter som en intressant framtid också..:)



jo, han är söt den lille busen!

2010-04-09 @ 08:30:50
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0