Lena har varit duktig:

Hej Bloggen!

 

Joho! Lite credits ska jag ha idag trots allt. Även om jag för det mesta har slöat (skyller på att jag fortfarande har sommarlov) dvs sovit, sovit och adderat musik på det! Men vet ni vad? I love it! Tillslut tog jag dock mig själv i kragen och sa med skarp röst ”nu får det vara nog!” Sedan hämtade jag de 2 stora resväskorna från källaren och började packa samtidigt som jag kryssade av på min lista. Det gick smidigt även om det inte var det roligaste. Nu kan jag dock sitta här och andas ut. Det som återstår är intimartiklar samt smink dvs ”dagen-innan-grejer” det är skönt att det mesta är kirrat. Just nu är det sista jag vill glömma någonting och det är en otroligt välbehaglig känsla när man har koll. Detta ska nog gå bra…

Bara om en vecka är det äventyr!


Duktighets-bevis (och jag bugar åt allt beröm förtid för låt säga att ni är så snälla :P)


Mina älsklingar! 

NattiNatti!


LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0