Min nya crush;

Hej Bloggen!

 

Har varit en sväng inne i kära Kristianstad. När jag svängde in till cykelparkeringen insåg jag att detta var sista helgen i Kristianstad på  4 månader, sista helgen i Sverige!! Fick lite småpanik men när jag sedan började frysa insåg jag att Spanien är väldigt bra trotsallt. Dock känns det konstigt att jag så pass snart ska lämna svennebanan-land för 4 månader! När jag kommer är det julskyltning mer versaler. Snö kanske? Känns som en halv evighet men snart sitter jag här och önskar er god jul. Tiden är en konstig grej, egentligen.

Mötte upp Emma och det blev lite shopping! Trevligt! För min del fick jag en ny crush: knästrumpor!

 

Tänk: nedkavlade knästrumpor i ett par öppna sandaler i höst. Rosetter är sötast och fungerar fortfaradnde! Inspirationsbild till höger. Jag säger: ja ja ja!!

Har laddat upp med några knästrumpor som nyligen packades ner i resväskan. Så ska jag se ut i höst!


Hade tänkt jobba på min novell nu… känner mig inspirerad. En powernap kanske? Är trötter… sis väckte mig imorse. ”Sooover du fortfarande?!?” Svar: ja!!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0