SNART BÖRJAR ÄVENTYRET!

Hej Bloggen!

 

SNART BÖRJAR ÄVENTYRET – SPANIEN HÖSTEN 2010!

 

Har insett att Sverige är bäst kortare perioder. Hösten börjar redan komma, affärerna fylls av varmare nyheter och det faktum att jag slipper den svenska hösten gör mig på bättre humör. Det finns inget värre än den svenska hösten och redan nu kan jag uppleva kylan. Men ingen plåga för mig inte – jag beger mig ner till härliga Funkan för fler fantastiska månader! Den 31 augusti kl 05.55 lyfter flyget från Köpenhamn och jag är framme redan omkring tio-tiden. Ska bo inhyrd hos en danska (kanske inte det roligaste, men jag får a/ Internet vilket betyder bättre updates och att jag slipper släppa laptopen till skolan och b/ Extra fickpengar (läs: nöjen!) Skolan börjar inte förens den 6 sep så det blir en ledig vecka i solskenet! Första helgen planerar vi redan en fest-natt i Marbella! Snaaaart!!

Fick bekräftelse-sms tidigare idag.

Knas att varken jag och Lisette har kunnat somna de senaste nätterna. Hon somnade inte förräns vid 08.00 igår (!) och jag som tyckte 05.00 var blaj nog. Får hålla tummarna på att det går bättre för oss båda inatt. Men nu väntar jag på att sis kommer hem!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0