Hej Hej Malmö!

Hej Bloggen!

 

Vaknade för någon timme sedan. Natten har inte varit roligt; den har stavats smärta. Har käkat smärtstillande och kör med värmedyna så just nu funkar det. Laura och Meri ligger och sover i rummet bredvid, blev lite flipp-humor (bejkig är dagens bästa) med dem tidigare igår natt. Nu dricker jag kaffe och lyssnar på säkert (fantastisk grupp- sök på spotify!)

 

Igår var jag i Malmö. Första gången denna sommar och det var hur trevligt som helst! Mitt mål för dagen var second hand shopping. Men solen var på besök så jag satte mig även vid vattnet med ipoden i öronen och tittade på folk som gick förbi! Nej, Malmö är väldigt bra!

  Malmö är bra, hej!

Prova kläder är kul!

Och självklart blev det shopping för en nörd som jag; tror ni att jag skulle kunna hålla mina fingrar i styr??

Mysig oversize tjocktröja i härligaste färgerna.

Tänk: gos & mys kyliga kvällar.

Enkel, men rolig, vit tischa med tryck.

Tänk: vardag med jeans. Lite lagom oversize.

Enkel, men rolig, vit tischa med tryck.

Tänk: vardag med jeans. Lite lagom oversize.


Nu hör jag att Laura är vaken… ska säga hej hej till henne! Och så ska jag till Åhus med Emma idag. Om jag badar eller inte återstår att se. Större badkruka än jag får man nämligen leta efter. Men vaddå? Jag gillar inte att plåga mig själv och att tvinga ner sig i iskallt (brr!!) vatten är en form av tortyr enlig mig. Förhoppningsviss blir det en fin dag med solsken och trevlig sällskap. Hoppas ni också får en fin augusti-dag!

LATER


Kommentarer
Postat av: Lisette

Trevligt att du börjat blogga igen!! Å att du åker ner t spanien:D ja gillar den mitten tröjan!! PUSS

2010-08-11 @ 17:45:47
URL: http://lisetteha.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0