Liten julafton;

Hej Bloggen!

 

Sitter ensam nere i vardagsrummet. Känner mig dyster, tror jag behöver en riktigt uppiggande komedi. Funderar på att sätta på ”17 again” en favorit som garanterar skratt… eller någonting annat. Jag behöver skratta! Jag behöver en rolig film! Fast jag ska inte klaga över lördagen. Har träffat Kristina vilket alltid är mycket trevligt. Hon är glader just nu så självklart gläds jag över henne. Mina två fina vänner Matilda & Kristina är lyckligt kära! Underbart! Grattis till er tjejer! Det är fint att man kan se kärlek i vacker form så vi ensamma har ork att hoppas! Dessutom peppar Kristina mig i mitt skrivande och sådant gör mig alltid lite extra glad. Känner mig peppad att jobba på min senaste novell. Vill inte avslöja för mycket här men den är ganska personlig och jag älskar upplägget. Ska försöka skriva lite imorgon förmiddag. Har även hunnit med en löprunda ikväll och nu är jag riktigt trött. Imorgon blir det äventyr så jag vill inte hamna för sent i säng.

 

Mamma kom hem från sin långresa i Slovakien. Hon hade en hel del presenter med sig och sådant är alltid roligt! Presenter livar upp vilken seg förmiddag som helst!


Kaffeälskaren Lena jublar! Slovakiskt sumpkaffe och vackraste glaskopparna som gör det ännu godare! Jippie!!


Söta underkläder är alltid kul!

Vackra örhängen! Speciellt är jag förtjust i de stora sakerna till höger.

Jag har en crush för armband i kedje-format.

Drömmen: Thomas Sabo. Utan tvekan! Har bivit lovad en sådan av pappsen i födelsedagspresent!


Nu ska jag sätta på en film och sedan blir det tidigt i säng.

Fattar inte varför spotfy inte fungerar när övriga internet är galant. Konstigt och så är det läskigt tyst utan musik. Senaste tiden har tystnaden skrämt. Den väcker så lätt tankar och känslor… men musik kan man drömma sig bort. Jag älskar bra musik!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0