Billigt kaffe och andra fynd;

Hej Bloggen!

 

Ikea är bra! Dessutom har de billigt kaffe – hur glad blir inte Lena av en kopp för femman med ingående påtår? Som ni vet har jag varit fröken flitig denna vecka och storstädat mitt rum. Personligen känner jag mig mer sugen på att second handfynd, är verkligen tagg på nya möbler! Blocket är en fin hemsida. Där hittade Kristina sin fantastiska röda soffa för 150pix. Jag ska leta! Men att städa rummet är bra – man får inspiration och lust! Har fått massa idéer. Huvudköpet på IKEA var min fantastiska klädstång – den är rejäl med krokar och en finfin skohylla. Älskar den! Sedan blev det lite småsaker – bland annat en fin lampa till nattygsbordet och en ”tavla” formad som en fotoremsa – där ska bilder från Spanien hängas upp! Känns som att jag smått blivit intresserad av heminredning och jag lovar – det har jag aldrig varit innan. Hemma hos mig har det fått se ut hur som helst men nu – ja, plötsligt vill jag ha matchande gardiner, dukar och mattor. Hahaha… jag är som jag är.

Jag i jakt på den perfekta klädhängaren á la modefreak

Jag och det klassiska sällskapet – kaffekoppen.

Färdigshoppat och glad. Kartongen innehåller köp nr 1 – klädstången. Väljer bilder till mitt kollage och jag lovar att lägga upp resultatet.


Aja… ska natta nu. Känner mig riktigt trötter. Har precis snackat med Lisette på fejjan och hon kommer till skåneland runt 25. lääääängar – du är riktigt mkt välkommen och vi ska till Malmö då och det kommer bara vara roligt roligt roligt!! :D Nu under kvällen har jag också tittat på när Spanien spelade fotboll. Jäklar vilken match! Trodde jag skulle smått dö under de första minuterna av andra halvleken, ni vet straff-kaoset. Vågade inte titta fast jisses vad jag blev glad när Villa gjorde mål sen, typ 83:e minuten? Aja, hejar riktigt mkt på Spanien. Nu ska de spela mot tyskland och jag oroar mig för den matchen.

Vet inte om det blir en update på förmiddagen, måste tyvärr till ICA. Pappa reser till visby nästa vecka så jag ska vara ensam ett par dagar och dessa måste det handlas inför och dessutom får jag ju besök. Senare på dagen ska jag träffa med Amina. Vi planerar te och tjejsnack! Trevligt!

God natt.

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0