Grattis Matilda;

Hej Bloggen!

 

Idag är det ingen vanlig dag – för det är Matildas födelsedag!

Gumman, det gör ont inom mig att jag inte kan vara hos dig. Jag längtar efter dig och jag tänker på dig hela dagen. Detta är din dag och den ska vara magiskt. Jag saknar dig men behåller leendet med dessa bilder.

Snart, jag skulle behöva din glädje här just nu.


Hur går det att inte gilla dina fantastiska minner? Du får mig att skratta även om jag mår som helvetet.

Jag älskar våra idéer på högsta flum-nivå! Vad tänkte vi på – strö havrefras på soffan?

Fan vad jag saknar att dricka kokt Cola med dig.


WE LIKE IT!

Ja, vi alla gillar kroppsmålning. Vad var det jag skulle målas till, katt eller mus? Morrhåren i rosa syns tydligt.

Mums – ägg! Jag vet att Alicia håller med mig

Du gör mig glad.

Haha, vilka minnen!

Jag gillar denna bild.

När vi tog slump-bussen till Hässleholm. Det var kul.

Jag saknar dig.

Jag saknar dig ännu mer nu.

Vi ser ut som 2 maskar på denna bild. (tycker jag) 


Detta är att bjuda på sig själv, men det är fint, bara fint.

Idag är det två veckor tills jag kommer hem! Och jag ser fram emot att träffa dig! Idag är det din dag och jag skickar miljontals grattispussar genom Europa och hoppas att de hamnar varma och fyllda av vänskap på din kind. Jag finns alltid för dig även om det är alldeles för många mil emellan oss. Men återigen Matilda; GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!

Känns knas att sitta på skolans dator att uppdatera, får in bilderna via ett usb. Grejen är den att min sladd till datorn är sönder så jag kan inte ladda upp min blåa älskling. Tacka ska jag få låna en datorn av skolan så jag kan keep in touch med nära i Svealand och uppdatera bloggen. Väntar dock på att psykologi-klassen ska sluta (om 1 hel timme!!) sedan ska jag få datorn. Blir hem å skriva mitt svenska tal som jag ska hålla på fredag. Fredagen innebär sista rycket; 2 redovisningar och ett prov. Wish me luck!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0