Idag ska jag...

Hej Bloggen!

 

Vet ni vad jag ska göra idag? Någonting som inte alls känns Lenis men som jag ändå ser fram emot med förväntan – jag ska spela tennis med Kristina! Förhoppningsviss hittar jag ett par skor också… mina vanliga ligger ju i flyttlådan som inte kommer förrän 15 juli. Jobbigt.

Men tennis ska bli kul. Det var Kristinas idé och jag älskar hennes idéer. Önskar att jag vore lika kreativ för då hade det aldrig varit tråkigt. Vad har jag för projekt nu? Städning! Hur kul är det? Nja, snarare nyttigt. Ni ska se högen med ”sopor” nää.. vet ni! Jag fotar! Så får ni se hur städning á la lenis ser ut. Jag vill imponera!

Lena? Hamster? Ibland är det svårt att veta.


Nej, nu ska jag fixa mig!

Vi höres!

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0