Svennelandet;

Hej Bloggen!

 

Nu är jag i Sverige Det känns konstigt, jag känner mig tom. Om det är bra eller dåligt vet jag inte. Jag vet dock att jag har längtat som en toker och nu… det var inte alls som jag väntat mig. Sverige är grönt och skönt (finns det något vackrare än svenne-sommaren? Nä! Inte ens spaniens hetta slår det!) Jag kunde ändå känna att solen är betydligt svagare här, det är mer ljumet. Åh, sluta lena! Du är i Sverige, du ska vara glad som du har längtat. Publisera svenska-flaggan på bloggen, då längtar man! Vem spelar jag teater för? Jag behöver inte spela teater för någon.

 

Har ju haft lite prob med min laptop. Om 2 timmar kommer datagubben så vi får hoppas att det löser sig finfint. Självklart ska jag fortsätta att lägga upp bilder (för att jag gillar att göra det) Ska också lägga upp bilderna från sista tiden i Spanien, och fortsätta kontinuerligt med uppdateringar. Nog blir det lite mer i Spanien när jag har
internet hemma (läs om nätterna) Men det beror också på hur datorn beter sig. Vi får hoppas på ett snällt barn - annars blir det inga julklappar om ett halvår!

Mycket väskor. 2 feta resväskor á la 20 kg (0.5 kg övervikt – rekordlite för Lenis!) + typ 3 handbagage och laptop. Sedan väntar en 30 kg kartong på mig i Malmö.

Up in the air! Destination Kastrup


HEJ SVERIGE!!!!!!!

Hur det än blir i framtiden (¿vuelvo a España?) eller att jag finner mig äventyr i Sverige, nordkorea eller Tyskland? (jag lovar er att i det fallet är endast det förstnämnda en fundering. Jag ska inte bli asiat och jag ska inte käka tyska korvar i Hamburg. Inte öl heller för den delen. Nej, det jag vill komma till är att det inte spelar någon roll vart jag än befinner mig i världen – jag klarar inte av att sluta blogga. Det har blivit en del av mig, någonting jag tycker om att göra. Så jag har absolut inga planer på att sluta. Det som jag däremot har planer på är ett namnbyte – så jag kan keep on going vart jag än är. I Spanien eller Sverige oavsett så är mitt namn Lena Tallberg – så jag tror det blir ngt åt det hållet. Dock skjuter jag upp det avgörande namnbytet till min dator fungerar till hundra procent. Då kan jag i lugn och ro skapa en header så allt blir fintfint. Det låter inte helt illa, huh?

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0