Grattis Amina;

Hej Bloggen!

 

Igår var ingen vanlig dag; för det var Aminas 18års dag!



Nu är du ett stort flickebarn, och det gör ont i mig att jag inte kan vara i närheten och fira; få krama om dig och gratta ett par miljontals gånger. Det säger mer än ord, men tyvärr har jag bara ord att gå på nu. Så jag skickar miljontals grattispussar & lyckoönskningar!

Det är sjukt vad tiden går fort; det var inte allt för längesedan vi var små 9 åriga pysslingar vars största fasa var levande gosedjur. 9 år med dig – & det har varit 9 fantastiska år fyllda av otroliga minnen som aldrig rostar. Nu sitter de inom mig som skimrande guldklimpar – och jag hoppas att vi har fler minnen framför oss!

Snart kommer jag till Sverige, snart, snart!

Här  har jag suttit i ett par miljoner år (känns det som) för att få in gamla bilder på mig & Amina, & hur bra lyckas jag? Så dåligt att jag får ont i magen. Satan, det var så mycket söt söt som skulle in på bloggen, men det ville sig inte. Hade till och med laddat in ett nytt bildprogram, men till ingen nytta.

Får vara lite glad iaf; ikväll blir det ”fredagskväll” en torsdagskväll hos Lisette & Domme, så jag drar ditt efter gymmet. Sent blir det nog, så jag kör på sovmorgon imorgon! Me encanta!!!

Påminnelse till sis: boka tid innan helgen, bra?

 

OM EN VECKA ÄR JAG I SVERIGE!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0