Annorlunda konst;

Hej Bloggen!

 

Inte så roligt just nu. Jag blir galen! GALEN! Man försöker, men bara iskallt. Det är fruktansvärt, är det ens mening att försöka när man bara förlorar gång på gång? Hur ska man finna ork att försöka igen? Klart att det blir meningslöst smärtsamt, och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vet inte. Nej, jag vet att jag borde vara glad för jag ska till Sverige imorgon, men oron är ett helvete. Ett helvete. Vet inte ens om jag kommer att klara av att koncentrera mig inför provet i eftermiddag, att jag packar allt. Jag vet inte. Mars har varit ett helvete hittills, och inte blir det bättre att avsluta med födelsedag, absolut inte. Jag hatar födelsedagar! Finns det något mer ångestfullt än det? Åh, vilket depp text detta blir, men det är så jag känner mig, och inte blir det bättre att jag har en pappa som bara säger ”äsch” men detta är inte äsch för mig, och det spelar ingen roll vad någon tant på radion sagt, för det är såhär jag mår; reagerar. Fråga mig inte, orkar inte prata om det.

 

Igår var en tråkig måndag. Jag mådde blaj blaj på eftermiddagen. Och jag var verkligen sjuk i fredags! Sedan var det stadsorientering på gympan, och orientering är inte prec min piece of cake. Tog en kort runda med Lisette & Domme – och vi klarade den prec. Jag kände mig som en virreboll som försökte agera kartläsare. Lisette gjorde det bra, och Domme var inte så dålig hon heller. Medan jag mest var irriterad på att de höll kartan åt fel håll – heey, havet ligger dittåt.

På vägen mötte vi dock mycket trevlig – och annorlunda – konst. Sådant förgyller absolut trista orienteringsrundor. … sandskulpturer!

Vikingar?

Arg drake. Spruta het sand?

Känner ni igen dem? Allas vår favoritfamilj – The simpsons!

Notera spec Barts rumpa. Klockrent!

Fantastisk konst, huh? Sj är jag impad över hur de fick till det, ja, hur de får sanden att hålla sig på plats. Det lär ha krävts mycket jobb, men nu förgyller skulpturerna funkans strand. Kan även nämna att det var en fantastisk dag igår. Strålande solsken, och en temp omkring 20-25 grader. Och vad väntar i Sverige? 4 grader! 4 ynka grader, och -1 imorgon. Minusgrader! MINUSGRADER!

 

NÄSTA GÅNG JAG SKRIVER ÄR JAG I MITT RUM!!! HUR GALET FANTASTISKT ÄR INTE DET? VI HÖRS NÄR JAG ÄR I SVERIGE, GOTT FOLK! SÅ ÖNSKA MIG NU EN TREVLIG RESA SÅ ÖNSKAR JAG ER EN TREVLIG TISD & ONSD.

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0