Tisdagsförmiddag;

Hej Bloggen!

Shit vad jag är fröken trötter. Haha… Jag orkar inte plugga men vet att jag måste. Skulle mycket hellre lägga mig tillbaka i sängens bekvämlighet. Men det finns saker som måste göras, hade tänkt börja på biologi-labrapporten om allmän ekologi, och kan inte påstå att jag är pepp på det. Tittade på en dokumentär om frivilliga prostituerade till halv fem på morgonen. De berättade om ”jobbet” och ”kollegor” som om det vore något bra, usch! Kanske om man gör det frivilligt och har kontroll, men ändå…

 

Låt oss börja tisdagen med bra musik (spotify rullar konstant) Här kommer min favvolåt på spanska, den är så fruktansvärt fin även om man inte fattar allting, men jag uppfattar som att den handlar om obesvarad kärlek.




LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0