Granada;

Hej Bloggen!

 

Hur är allt? Jag mår bra, bara lite stressad. Det är mycket i skolan nu innan betygen ska sättas, det sista ska kirras; men sen så! Hur som står helgen för dörren och det gör mig alltid lite gladare. Har inga direkta planer denna helg; men något ska väl planeras tillsammans med tjejerna. Men med åtanke på de senaste helgerna borde jag ta det lite lugnare. Munnen är också glad för jag pratade i telefon med en gammal vän igår! Vet ni vad det galnaste var? Jo, hon pratade ju skånska – och jag fattade inte vissa ord hon sa! Seriöst, fick jag fråga ”va?” Jag hör nästan aldrig skånska nuförtiden men det är sjukt vad snabbt man kommer ur det. Själv vill jag ta bort den lilla skånska jag fortfarande pratar.

Vi har haft generalrepetition med musikalen för rektorn under förmiddagen. Gick bra förrutom några småsaker! Men jag tror att det kommer att bli kanon. Kvart i två är det första föreställningen för de mindre barnen.

 

Här kommer lite pics från den fantastiska spanska staden Granada.

Jag i Granada.

Jag och Nora.

Alicia och Nora på promenad.

Lenis.


Lite sånt som pappa gillar.


Lite sånt som pappa gillar.

Melonkonst.

Idag är det föreställning på musikalen som gäller. Först 13.45 för grundskolan och 19.30 för alla intresserade! Roligt! Alicia ska låna min kamera så förhoppningsviss blir det pics att lägga ut. Skulle vara kul om hon tog bilder när jag dansar. Dessutom ska hon fläta mitt hår – ni vet en sådan inbakad fläta på sidan som jag hade på balen! Älska!! Måste lära mig göra själv!!


LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0