Nästa vecka smäller det!

Hej Bloggen!

 

Sitter i skolan. Chattade med systeryster som är hemma och är sjuk (saknar henne!!) Har prec haft ett biologiarbete med Sofia om vattenkoppor (som jag aldrig haft!) och ny lyssnar jag på Säkert!´s ”Fredrik” som är en mycket bra låt. Väntar på att favvo-låten ”M” med Kent ska ladda klart på Youtube. Sis skickade länken till mig via fejan. ”Din favvolåt” ÅH, hon känner mig, den sötnosen. Fy vad jag saknar henne.

 

Allt bra med er? Jag känner mig inte precis tiptop. Imorgon är det fysikprov och ni vet hur jag känner inför det. Ajaj.. hade mycket hellre shoppat med Linnéa men nu vill inte det nöjet vara på min sida.
Imorgon 09.00 blir det skola och sedan kommer mamma. Ska försöka hinna med 11.00 tåget från Funkan, hon landar 20 i tolv så det blir perfekt, men som sagt – det beror på provet. Mamma! Glöm ej att packa 2 axelbandsväskor till mig! Hade nämligen med mig 4 st (och det är bara nog för mig) och nu har 2 stycken av dem gått sönder. Inte värre än att det går att sy (tacka för det!) Nya skor behövs också eftersom att mina svarta älsklingar inte är riktigt hela, dock har laura lovat att hjälpa till med den fronten. Och så blir det svensk mat imorgon också, men det är inte det bästa – min nya kamera!! Jisses vad jag längtar mig galen och det ska bli bild efter bild! Åh!!

För vet ni vad som händer nästa vecka och som innebär en perfekt premiär för mig och min kamera. Jo, titta;



¡FERIA! Fuengirolas feria börjar! Och ja, det ska bli jättekul! Förra året var fantastiskt och i år vill jag göra det ännu bättre! Mamma åker på förmiddagen (det börjar onsdag kväll den 6:e oktober) så hon missar det precis, stackaren. I vilket fall är vi lediga på torsdagen (JAA!!) så jag antar att jag ska till ferian med tjejerna och det ska bli bra bättre bäst.

Nu börjar det fixas och donas vid feriaplatsen. Stora lastbilar har rullats dit och varje dag ser man nya stånd och åkattraktioner byggas upp. Det ska verkligen bli roligt med feria!

 

Hur som, vet ej om jag uppdaterar imorgon eller inte. Det beror på om jag har internet-uppkoppling på mammas hotell eller inte. Så kort sagt: jag vet inte när nästa update. Får jag inte tillgång till internet kan det dröja så sent som onsdag nästa vecka. Förhoppningsviss hittar jag någon uppkoppling för jag skulle bli smått toker om jag inte får kolla fejjan på 6 dagar. Men fram tills nästa update får ni ha det toppenbra!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0