Lördag.

Hej Bloggen!

Såg på TV att det har regnat i bland annat Sthlm - men här i skåne har det varit sol och varmt, varmt! Augusti brukar vara en ganska varm månad. Tycker ni inte att det känns konstigt att det är augusti redan? Sommaren är allt för kort och jag kan säga att jag inte kommer att sakna den svenska vintern. Jag har redan sett kappor i butikerna och är glad för jag slipper fingra på dem med ett eventuellt köp i tankarna: "klarar denna minusgrader eller måste jag ha en ny i december?" Vad jag har hört är det cirka 14 grader i Fuengirola i december!

Har umgåts med Kristina under eftermiddagen. Vi köpte jordgubbar & körsbär och satte oss vid ån och pratade om allt och inget. Det gillas. Det är fantastiskt i sommarvärmen. Ja, jag kommer sakna den svenska sommaren. När den är solig och vacker. När det bjuds på jordgubbar. När den är som allra bäst & det kan inga palmer i världen slå.



Och Lena leker vidare med självutlösaren. Var ska man ställa kameran? En fråga jag måste finna ett svar på.

Later.


Kommentarer
Postat av: lucy ♥

hejhej :)

jätte söt blogg!

2009-08-01 @ 20:53:35
URL: http://doove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0