Det allra sista;

Hej Bloggen!

 

Dricker kaffe just nu, vilket det alltid känns som jag gör när jag bloggar (perfekt mysnivå!) det speciella nu är att snart är det slut på svenskt kaffe för min del och jag måste återigen stå ut med det vidriga spanska kranvattnet med smak av klor. Det påverkar kaffet mycket negativt, suck. Aja, ska inte klaga för mycket över det, det finns andra vackra saker med det. Lisette, Domme och Carro är redan där nere och Joella flyger ner ensam ikväll (önskar henne lycka till!) och imorgon kväll ska jag träffa tjejerna för utgång! Längtar något enormt!

 

Idag sov jag till 12.00, helt frivilligt. Nu kommer det nämligen att dröja innan jag får sova igen och när man vet att antal timmar tills man får ligga i en bekväm säng igen ligger runt 24, ja, då drar man sig för att stiga upp. För min del blev det direkt i duschen så det gick väl an och därefter direkt till kaffekokaren så det var nästan en trevlig förmiddag. Har varit inne i Kristianstad en sista gång (!) och köpt lite smink. Nu är jag laddad för Spanien 2010 – heeelt galet!! – ska packa det allra, allra sista och om timmar bege mig hemifrån!

På fejan är det flera som har skrivit hur varmt det är i Spanien, så jag checkade på norska sidan yr.no (bästa väderprognosen – använder alltid den!) och ja, det bådar gott med tanke på att det är runt 15 i skåne nu. Sverige går mot höst och jag går mot Spanien. Det låter fint, det är fint. Jag har insett att Sverige är bäst på sommaren annars är det mest en grå sörjig kamp mot kölden. Jag är inte precis tagg på dunjacka oversize, det ska istället bli kul med nya sandaler!

Nu blir det packning och spotify! Det allra sista ska fixas...

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0