Inte utan mina kaffefilter!

Hej Bloggen!

 

Sitter här och dricker jordgubbsvatten och tittar på pics på fejan. Har haft en riktigt seg dag men är väldans glad för att den snart är över. Väntar på att Laura och Meri ska komma hit och sedan vankas det skräckfilm. Filmen heter ”babysitter wanted” och det var den som Lisette och Domme tittade på. Jag låg och sov då (!) men hade jobbat hela veckan och var värre än trötter. Enligt dem innehöll den en hel del slakt-scener och barn som äter människokött. Låter riktigt vidrigt så jag får se om jag vågar…

 

Lagade lunch och åt tillsammans med Meri och Laura. Laura hade vaknat på fel sida och var surast hela morgonen. Det var med möda jag fick henne att diska – men man ska diska efter sig! Antar att min värdmamma har väckt en liten mini-pedant inom mig. Hade en härlig konversation med Hanna på fejan. Sådant gör mig glad! Tjejen åker till USA om 4 dagar med max 20kg packning! Men det ska nog gå vägen, Hanna är en bra tjej och jag ska följa hennes blogg. Lycka till sötnos<3

Blev en snabbis till stan men fixar ärenden imorgon. En kort löpningsrunda och in till ICA och köpa kaffefilter (fick smått panik när det var slut; hur ska jag annars orka morgondagen om det inte går att göra kaffe? Dubbelkris i Lenaland!)


En klassisk combo – Lena och kaffet.


Ett måste!


Nää… var är människan? (laura?) ska upp tidigt imorgon! Läkarbesök 09.25. hur bra? Nje…

Hoppas att jag får sova några timmar inatt iaf. Inte sovit på cirka 6 nätter och både jag och Lisette har detta problem. Fattar inte vad det beror på. Visst för att det kan vara jobbigt ibland att somna men inte att jag ligger timmar och stirrar… det är då tankarna kommer. Fy!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0