Kulturkalaset;

Hej Bloggen!

 

Nyvaken! Mamma ringde och väckte och det blev direkt ner mot stora kaffekoppen. Annars vaknar jag inte och annars känner jag att jag riskerar att sova hela förmiddagen. Dock känner jag att jag senare ska slappa med spotify. Nog är jag trötter, förhoppningsvis blir det tidigt i säng ikväll.

Om två veckor befinner jag mig i Spanien. Landar 09.45 så skulle tippa att jag är på tåget in mot funkan! Shit, längtar! Kommer bli hur kul som helst veckan innan skolan börjar och ska träffa tjejerna direkt på tisdagen. De kommande två veckorna känns händelselösa nu när i princip alla börjar skolan i dagarna.

 

I veckan var det kulturkalaset i Göteborg. Tjejerna berättade att de var massa konserter och andra happenings. Så på lördagskvällen åkte jag, Lisette och Domme in till stan. Vad hände? Ingenting! Lisette var oerhört trött (tror aldrig att jag sett henne så trött) dock var det oerhört mycket folk i stan och Kent-covers spelades. Vi gick till 4-gott – en jättestor godisaffär! Lisette tog tåget hem men jag och Domme gick. Oplanerat men mysigt! Jag gillar långpromenader.

Mycket folk

Kulturkalas

Lisette & Domme



Jag & Lisette (hatar denna bild på mig men Lisette är söt)


Hattmode!


4-gott! (billigt naturgodis också!)


Inga stora planer för dagen! Jag tar det som det kommer men äntligen är cykeln hemkommen efter lagningen så det öppnar upp för nya möjligheter. Kanske en sväng in till stan, kanske en joggingtur/promenad. Det är skönt att bara vara och se vad det. Ha en fin tisdag!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0