GRATTIS SYSTER!!

Hej Bloggen!

Idag är ingen vanlig dag för det är Lauras födelsedag!
GRATTIS LILLASYSTER!!




Och jag kan inte slå in ett paket men när det handlar om systeryster lägger man alltid lite extra krut i det mesta. Jag ville lyckas! Och inte blev det enklare när laura ringde konstant med politik-frågor men men vad gör man inte för lillasyster när hon är både politik-intresserad och en födelsedagsgris! Jo, man googlar och fumlar med tejprullen!

Innehåll: sötaste paljettlinne som gör sig vackrast på laura!


Jo, idag är det sista dagen i K-stad. Känns bitterljuvt, äntligen fann jag ordet för det virrvarr som just nu pågår i min skalle. Antar att jag inte riktigt fattat att det är på riktigt ännu - att jag verkligen lämnar Kristianstad imorgon! I Sverige är det dock höst på högsta nivå med massa, massa regn och jag frös hela kvällen så det ska bli skönt att säga adjö till. Nej, nu kommer den konstiga känslan igen. Jag känner mig ju hemma i Spanien men det är ändå ett nytt kliv, ett nytt kapitel i livet. Blev dock glad när jag läste i Lisettes blogg. Vi ska ha en toppenvecka innan skolan börjar! Chattade med Lisette på fejan och det är redan bestämt att vi kör utgång röj röj på tisdag. Så för min del blir det drömmarnas land hela tisdagen för att leva ut nattetid! Och vet ni vad? JAG LÄÄÄNGTAR!!

Aja, ska sätta på toy story 2 nu. Har bokat biljetter till trean imorgon i Malmö!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0