Senaste shoppingen;

Hej Bloggen!

 

Jag mår sådär just nu. Känner mig allmänt stressad, och osäker, minst sagt. Det är så mycket men jag velar velar velar. Jag lovar; jag kommer att bli känd som velaren. Men sommarlovet finns där framme – vi tummar på det.

Igår var det gymmet och jag börjar faktiskt gilla spinning. Det är något skönt med det. Sedan började jag fundera på balskor – hittade ett par söta med rosett men på lördag blir det den slutgiltiga ”välja-dagen” men det är inget problem för den som älskar att shoppa. (jag!) Så, ja det har blivit en del. Men finns det någonting mer uppiggande i vardagen än nya kläder? Nej, jag tänkte väl! Så klart man ska njuta. Sis har köpt härligheter – och nu är det min tur att bjuda på mina.

Svarta nitsandaler som är både stenhårda och supersköna. 

Härlig tischa med skönaste trycket. Jag brukar inte gilla tischor med tryck men jag älskar ”gammaldags stilen” det har alltid tilltalat mig. Vintage kanske? Det blir second hand i Malmö när jag befinner mig på svensk mark (kanske i Götet också, Alicia? Stockholm i framtiden? Jag är på!!)



Ni kanske tycker den skriker ”tantvarning!” men tji så fel ni har! Den är oversizad och gör sig till ett mirakel tillsammans med ett par jeansshorts. Dessutom är blommor grejen, så är det bara. Var avundsjuka istället för att ringa efter mormor.

Säsongens sötaste bikini hittar ni hos mig.

sjukt snygg är den.


Nu känns det bra. Jag har en fantastisk garderob som får mig att le le le även om jag sitter här i skolan. På morgonen var den Fröding- redovisning och på eftermiddagen treornas redovisning av projektarbetet. Ja, det är ju dags för det nästa år. Har ni några planer? Jag har mina tankar som ska finslipas under sommarlovet. Men jag kan säga så mycket att det rör mitt största intresse och det ska bli fantastiskt att få ägna skoltid åt det. Då slipper man känna ångest för att man inte bara fyller eftermiddagarna med tråkigt plugg. Man ska göra det bästa av situationen.

Jo, sedan ska jag köpa tungpiercingssmycke idag.På fredag har det gått 5 veckor och det är dags att byta till en 14mm stav. Skönt, 18mm började kännas klumpigt nu när svullnaden försvunnit. Ska följa med när Linda piercar sin tinga (vi håller tummarna för henne!) och så ska hon skjuta mig på moppnen. Jag har faktiskt aldrig åkt moppe innan så det ska bli mycket spännande!

Ha en fin tisdag!

                                                                

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0