Framme i Spanien:

Hej Bloggen!

 

Sitter pa ett internetcafe med L & D. Mar bra. Har lite prob med Internet  Hemma, nagon kabel som det maste fixas med, men sa snart som mojligt har jag Internet och da lovar jag att uppdatera mycket.

 

Trivs bra har. Hett som fan, en ugn ute. Saknar dock inte det svenska klimatet. Har ar det omkring 30 grader och jag ligger pa stranden med mina fina flickor varje dag. Vi vill ha farg, finns inget varre an att vara sverige-blek. Sa var vi ute i tisdags, det var roligt och jag traffade en engelsman som var bra pa att dansa. Sedan korde vi med vodka-melon. Det var najs – rekommenderas! Resan hit gick bra. Allt ar bra. Njuter av varmen och mina kompisar. Var i skolan idag och fixade med schemat. Soft schema med korta dagar och 2 sovmornar och jag e ledig pa tisdagar.

 

Har laddat upp med bilder och text pa svenska. Lovar att lagga upp allting nar jag har Internet pa min laptop.

HA DET BRA I SVERIGE!!
SAKNAR ER ALLA DAR BORTA!

KYSSAR<3


LATER


Kommentarer
Postat av: Hanna

Uppdatera mera din murva! :)

2010-09-08 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0