På Miramar;

Hej Bloggen!

 

Sitter på Miramar. Bestämde mig för att ta en promenad hit – passa på att röra sig lite och gå i friska luften innan jag sätter mig framför skolböckerna. Och nog blir det lättare också än om jag bara satt instängd hemma hela dagen.
Annars mår jag bra. Lite trött efter gårdagen bara. Trevlig kväll igår. Träffade ett par spanska vänner jag inte sett sedan juni så det var mycket trevligt. Pratade också lite med en norrman som flyttar till Slovakien nästa år för att studera medicin där. Var också väldig trevligt. Dansade med trevligt sällskap. Ja, det var en bra fredag och ett perfekt avslut på skolveckan. Denna helg vankas det dock plugg då jag har 2 prov nästa vecka plus lite andra läxor. Mamma kommer på fredag och jag vill ha så mycket som möjligt gjort då.

 

Jo, drömde att Nora skulle komma till Spanien. Hon hade smsat till Lisette att hon var på väg. Blev lite besviken när jag vaknade på morgonen och insåg att det inte fanns någon Nora i sikte. Hon och AlleBalle kommer i slutet av oktober och jag längtar mig smått tokig! Det ska bli en rolig halloween och i år vill jag vara läskig!

Skrev på min novell igår och det går jättebra! Satt bara och kände mig nöjd, har haft värsta flowet denna vecka. Ska ju börja med logg-bok (eftersom att det är mitt projektarbete) och skriva med versaler ”FLOW-VECKA!!” Har gett Lisette och Domme två noveller att läsa och väntar spänt på kommentarer (och lite små-nervös över domen också!) Om Nora och Alle skickar över sina adresser kan jag mejla över mina 2 senaste noveller, om ni vill.

Vet inte om jag ska ut idag eller inte. Jag vill men tror inte att de andra tjejerna är lika på idag igen. Ska höra om någon ska ut och sedan får jag se hur det blir. Annars borde jag kanske sova ut, känns som att jag inte gjort det på iprincip hela veckan då jag skrev halva onsdagsnatten och började tidigt både torsdag/fredag. Har kört på siesta – precis som spanjorerna!”- innan jag börjat med eftermiddagsplugg.

Slänger in en bild på mig tagen igår. Älskar sjalen! Tänkte en ”neutral” outfit så får sjalen vara tongivaren.

 

Ha en fin lördag!

LATER


Kommentarer
Postat av: Nora

Aww:) Snart kommer vi:D <3

2010-09-27 @ 14:06:57
URL: http://norakerekes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0