Ingen terroristvarning här, tack!

Hej Bloggen!

Solen skiner här! Bredvid mig sitter sis (hon är söt)! och vi lyssnar på galen musik på youtube. Underhållande faktiskt. Prova att söka på blåbär & lyssna på första videon du får upp, den från RIX FM. Klockren text!

Idag har jag pratat i telefon med han jag skrev om igår. Det blir nog bra. Jag åker. Han tyckte det också, & det rör sig bara om fyra dagar, (något sånt) & det är just väntan som är olidlig. Senare idag ska jag berätta om en annan rolig sak som ska hända innan jag åker till Spanien!






Okej, detta är bara en tanke - om det funkar i verkligheten har jag ingen aning om. Men jag ska åtminstone give it a try!
Metoden heter lager på lager; varför inte flera t-shirts & en bikini under dina riktiga underkläder? Ett par skjorts ovanför bikinitrosorna & baggyjeans ovanför de supertajta? Avsluta hela outfiten med en eller två koftor allt beroende på tjockleken. Är det inte för mycket (du ska inte gå omkring på flygplatsen med eskimå-varning!) utan bara lite rundare än vanligt. Ingen i säkerhetspersonalen vet din naturliga vikt. Borde funka - och då är nummer ett att inte skapa misstanke om terroristisk verksamhet. Jösses. Inget Spanien  då utan istället blir det en fängelsecell. (!)
Let me think on it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh Ja eller hur :D det är snyggt! =D

jo det är bra =D

2009-08-06 @ 17:35:19
Postat av: caroline

okejdå :) ... såg ej den. Jaså? oj och göra vadå...

2009-08-06 @ 20:50:28
URL: http://car0lineolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0