My secret passion for cows;

Hej Bloggen!

Ska strax natta. Sitter här & är nyduschad och glad för att packningen är över! (åhh. jag hatar det lika mycket varje gång!) Men inte ska man vara pessimistisk - packning betyder att nya äventyr är på väg!

Hur som har jag en mystisk passion for cows! Det är någonting som drar mig till just kor, titta bara;


Det ska vara en ko under också! Trosor från Slovakien


En ko ska även få äran att vakta mina nycklar!
Nyckelring från Polen.

Nu väntar sängen & imorgon är det Umeå i bil som gäller - en resa som heter duga. Kör halvvägs till Falun imorgon (omkring 60mil) Aja.. lite sömn behöver man nog. Godnatt.


Later


Kommentarer
Postat av: Rozi

Jepp jag vet..Malaga där ska du ju till... jag har alltid velat besöka övriga spanien också..men jobb och påläsning tog mig till Barcelona först så det blev det..bodde och jobbade där i 7 månader...ohh gud vad jag saknar det nu... du kommmer få det helt underbart... härligt att du ska bo hos en spansk familj... då lär du dig nog snabbt och kanske får många bra möjligheter till jobb el liknande....



Lycka till :)



Kram Rozi

2009-08-23 @ 02:38:25
URL: http://rozis.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

hejhej :)



Vilken fiin blogg du har :)



Kraaam :)

2009-08-23 @ 13:15:18
URL: http://lillaajaag.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Min moster samlar på svartvita kossor :P hon har hela lägenheten full av kossor! haha

Jag tänkte bara fråga när du åker till Spanien? Är du nervös? :P

2009-08-23 @ 22:10:09
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0