Frågor men inga svar;

Hej Bloggen!

Det är helt sjukt - men om exakt en vecka går mitt flyg till Sverige. Kan inte fatta att jag har varit här i 3½ månad. Det har gått så fortfort och varit helt fantastiskt. Visst, jag ska inte spela happy hela tiden. Jag ska inte dölja sanningen - klart det har varit tufft emellanåt. Både hemlängtan, och allmänt jobbiga dagar - då man bara vill sätta sig på flyget till Sverige. då man har en stor svensk flagga i huvudet inte vill försvinna. när jag har som värst hemlängtan är alltid värmland jag tänker på. Hur konstigt som helst egentligen, eftersom att jag bara varit där en gång och då i sammanlagt 1 dygn. Har till och med hemlängtan konkretiserat i en speciell bild, och det bara för att svensk natur är så vackert. inte samma torka som i spanien... det är grönska. & bara för att ni ska få se hur vackert det kan vara tänker jag publisera denna bild inom en snar framtid.
Återigen - ursäkta om ni tycker jag ältar - men för mig är det en spec känsla. Ja, bara tanken på att sitta i ett flyg och veta att man ska till Sverige. samtidigt som jag längtar är jag lite rädd... nja, rädd är nog fel ord. nervös? ja, det känns mer rätt. Sverige - allting man har där- det känns så avlägset, som en annan värld. Hur kommer det att bli att blanda allt detta? fasa, eller riktigt bra? & att återvända till Spanien efter 3 veckor? Frågorna är oändliga. men jag skriver som Carrie  från SATC- är det dags att sluta fråga och bara vara. Inte frågetecken. punkt.

Med åtanke på den snarligande återresan kommer här lite hemlänganbilder.
men någonting så mycket vackrare än svensk natur.


En snäll flicka. syster<3!
om en vecka träffas vi. äntligen.
blivande frisör - för jag vet att du kan!!!


Är det där du? får jag ofta höra när jag visar denna bild. Men ja - den fula saken i svarta byxor är jag.
Omkring 10-12 år & jag är lycklig! för att jag inte ser du sådär längre. Ja, nu förstår ni varför jag måste färga håret. Men sis är finfinsöt som vanligt. Precis som vanligt.

Just nu: Har slutat tidigt så ska passa på att gå in mot stan & köpa lite julklappar. Vela mellan två saker till pappsen - varför måste det vara så tufft att handla julklappar? (men kul också)

Btw... så slutar jag kl 10.00 nästa onsdag! hur bra som helst - gott om tid att packa inför sverige. tragiskt nog måste ganska mkt kläder med - jag vill ju kunna keep on shopping även under våren.

ADJÖ!

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0