Imorgon smäller det;

Hej Bloggen!

Shit... jag vet inte vad jag ska börja. Imorgon åker jag! Imorgon åker jag till Sverige. Det har gått otroligt fort, jag har trivs jättebra med livet i Fuengirola, men det ska bli skönt att komma hem också. Har haft sista lektionen nu på förmiddagen - matte. Gick bra. Nu är det jullov! Har haft en lite smånervös morgon - krångel när jag skulle skriva ut flygreservationen. Började nästan gräta när det inte funkade - panik! Ni kanske tycker jag är löjlig, men jag är nervös inför imorgon - flygresan osv.. rädd för att det ska bli något krångel. Just nu vill jag bara landa i Kastrup och möta pappa, och bli omhändertagen. haha... och dricka kaffe, of course. Det ska bli skönt att slippa det spanska klorvattnet.

Köpte en ny klänning på Zara igår - den är fantastiskt sagolik. Gick först till Miramar - men Zara där hade inte den. Jag strosade omkring i lite affärer, försökte intala mig att den inte är så underbar som den är. Det gick inte - jag rusade mot Zara i centrum. Det var en bit i kylan (10 grader) men så värt det. De hade en kvar i min storlek - och jag älskar den. Klänningen ska helt klart med till Sverige.



Svart. Volanger. Prickar. Jag. Älskar. Den.

Just nu: är jag inne på www.webkameror.se & tittar på bilder från Sverige, Kristianstad. Shit - det är blask. BLASK! & bilderna skriker KYLA!!! Jag fryser av att bara titta på bilderna, så vet inte hur detta ska gå. & i Dalarna är det snö... :O snö liksom..

Idag ska det sista förberedas - handla på Eroski, packa, (suck. jag avskyr att packa, spec när jag måste sålla bland mina älskade klädera - att välja vad som ska med är alltid ett dilemma) besök hos frisören, hårfärgning. Imorgon,  vid 10.00 lämnar jag funkan imorgon. 13.10 går flyget och 17.40 är jag i Köpenhamn & möter pappa. Helt galet. Håll tummarna för mig.

Dessutom antar jag att detta blir mitt sista inlägg i Spanien på ett tag. Känns helt okej. Nästa gång jag uppdaterar är jag på mitt rum hemma i Sverige - imorgonkväll. (om jag inte mot all förmodan får tag på internet innan dess, men det betvivlar jag. Alltså, har jag både hunnit träffa Ophelius och dricka kaffe innan jag skriver nästa gång. skratt. men det ska bli gott med svensk kaffe, ja, jisses vad det ska bli det.

HA DET GOTT SÅ HÖRS VI NÄR JAG ÄR I SVERIGE!!!!

LATER;

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

vilken söt klänning :D

2009-12-16 @ 13:26:29
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0