Vackert väder gör mig glad;

Hej Bloggen!

En lika fantastisk solig dag idag också. Sitter i parque del sol iklädd endast jeansjacka & tischa (jeansbyxor ofcourse) men ni fattar vitsen? det är varmtvarmt & det gör mig lycklig. Jag älskar klimatet här, och skulle för allt i världen inte byta den mot svenska temperaturer. Visst, om 10 dagar kommer jag hem till hålan Kristianstad (vilken marddröm! jag kan garantera att jag inte tänker bo där mer. Never.) men 3 veckor klarar jag av svenneväder.
Har några bilder tagna från strandpromenaden igår. Ser ni hur folk solar? Luter sig mot solen & verkligen njuter? jag är likadan. Den är fantastisk!


6 dec.


Vacker strand... men det finns en gräns! Jag skulle aldrig bada nu. (som den badkruka jag är tycker jag att det var kallt i somras! haha... & Alicia, Domme & Lisette som badade i lördags. jag hade aldrig klarat det! bara tanken får mig att frysa!)


Ett soligt Parque del Sol.
Fritt internet. Alltid någon som sitter framför en dator här, och jag, självklart. Alldeles för ofta...
Jobbigt att sitta ute med en reflekterande skärm, men mycket behaglig park.
Mycket barn dock, och ni som känner mig vet att det inte är min starkaste sida.




Min kära bloggbänk.
blivit lite av en favvo. Är den extra vacker? Eller kanske extra bekväm? Jag låter frågan vara obesvarad. Någonting är det, & det är just därför jag sittar här just nu. :P

Ikväll - jag har hittat en väska i en affär nere i standen som jag totally älskar. Stor i tyg - fantastisk! Förhoppningsviss finns den kvar , och då ska den bli min - bara min. Ska även titta lite efter julklappar, men förväntar mig inga resultat.
Mamma ring mig innan typ 19.00 (om du hinner!) har en fråga.

LATER,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0