Hjälp, jag är beroende;

Hej Bloggen!

Låt mig erkänna. Jag kan inte dölja sanningen för er.
Jisses! vad jag är farligt beroende av...



RÖJ!
Varför ska man, typiskt nog, bli beroende av nördiga spel? Idag, tillexempel, satt jag hela håltimmen - det vill säga, länge, länge alldeles för länge. Jag kan, ändå, med stolthet säga att jag har klarat medelnivån (40 minor) några gånger samt 1/3 av avancerad nivå (99 minor) & jag lärde mig spelet i måndags. Ganska bra, tycker jag.
Så, nu vet ni vad jag ska spela när jag kommer hem. garv.

Ikväll; är det julfest på skolan! Jag och Alicia ska sälja kaffe. Alicia håller tummarna för att man bjuds på något gott, medan jag håller tummarna för en kopp kaffe. Satan - hur ska jag annars härda ut med att sälja det? Ska bli spännande ikväll, vartfall.

Vet inte hur det blir med uppdatering imorgon. Har lite pre-sweden förberedelser. Det är sista helgen innan resan! Shit!!!

Nu blir det hemgång.

LATER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0