Julkatten Ophelius;

Hej Bloggen!

Hur är det? Jag mår finfint! :) Såg på facebook att Lisette & Domme är fast i Spanien pga av snöstorm (?) & jag som vet hur mycket nu har längtat! - för lite spec är det allt att befinna sig på svensk mark efter långlång frånvaro. Kan inte göra annat än att önska er lycka till - & att ni kliver av flyget i Svearike imorgon. & att vi slipper snö - inte min grej om man säger så.

Snygga klänningar är däremot min grej! Bildrade lite i gamla Elle igår; & fann min favorit;


Min drömklänning. Caroline Winberg bär en fantastisk kreation från Luella. Den är verklingen to die for.

Lite senare på dagen tog jag en mysig vinterpromenad, dock en kall sådan. Men åh, hela hammar är som ett vykort! Snö, snö & snö!!!!!!!! Idylliska Sverige, och det är mysigt men i det kallaste laget. Mitt ansikte blev förlamat, bokstavligen - förlamat! Jag nöp mig själv i kinden men kände ingenting. Det var läskigt.

Svenska träd. Björkar. Snö. Kyla. December.


Välkända & alldagliga Hammar. Hur många minnen har jag härifrån? Oändliga!?! Som när jag & amina skulle cykla till Malmö. Vi var väl 9, och vi kom just hitt (sista bilden) sedan behöve Amina gå på toaletten så vi cyklade hem. Vad är det man säger? Nöden har ingen lag - absolut inte i vårt fall.

LÅT MIG BJUDA PÅ JULKÄNLA I FORM AV:


JULKATTEN OPHELIUS SOM LIGGER & SOVER UNDER JULGRANEN!

Just nu; facebook & spotify nörderi. HEY - internet dygnet runt. & det är ren magi för mig. Sedan blir det Beck - och som jag längtat - Ikväll vankas film nr 23 som enligt sis skulle vara bra.

LATER.

Kommentarer
Postat av: Nora

Håller med om att den klänningen är skitsnygg!!!:D

2009-12-21 @ 22:36:25
URL: http://norakerekes.blogg.se/
Postat av: Lena

Nora: ja, den är verkligen en dröm. Dyr också... 9000 pix!



2009-12-21 @ 23:57:19
URL: http://lenaispanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0