Mitt pris;

Hej Bloggen!

Som jag anat blev det ingen uppdatering igår - utan istället blev det sista inköpt inför Sverige resan. Nu är det mesta kirrat, så det återstår att sätta igång med packningen, och det antar jag att jag gör när det sista provet är avklarat, det vill säga spanska provet imorgon. (hey - le & vara glad!) men sen är det dags..dags! Sista helgen avklarad, så det är bara 3 skoldagar. 3 skoldagar!! det är ju ingenting, egentligen. Shit.Shit. Nu börjar jag blir rädd. Seriöst, nu börjar jag bli rädd- helt sjukt detta, helt sjukt.

I fredags berättade jag om priset jag vunnit, Svenska Skolans nobelpris i litteratur, (lite stolt får man vara) & lovade att lägga ut en pics på priset. Jag har hållit mitt löfte;


Tjusig? Kommer göra sig finfin i bokhyllan.

Just nu sitter jag på Miramar. Det är en seg söndag, men ändå mer livat än vanligt. Affärerna har nämligen julöppet. För mig står endå en hel del plugg på schemat. Prov imorgon - spanska -.
Sista provet innan jullovet! Idag åkte dessutom Alicia till Gran Canaria. Åh, vad skönt skönt. Lite avis, kanske. Det börjar bli kallt här i Funkan. (frös som en toker imorse) & jag antar att det inte blir bättre i Sverige.. hey, det är Sverige! men det finns mycket fint med Sverige också, jag ska inte klaga.

Happy Lucia idag! Hoppas ni får en toppenmysig idag med julsånger, pepparkakor, lussekatter och glögg! Imorgon kommer bilder från helgens luciatåg! (jag har varit för lat för att lägga upp dem på datorn ännu - denna helg har inneburit sömn)

LATER;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0