Ser ni något konstigt?

Hej Bloggen.

Idag ska jag vissa er något scary. Titta på denna bilden som jag tog i Ronda. & titta noga.
Ser ni något "mystiskt/annorlunda/konstigt/läskigt"? Ge inte upp!



Bara för att ni inte ska vara olydiga & tjuvtitta på "facit"  längre ner så skriver jag lite här.
Just nu sitter jag & datanördar mig. Har slutat & det är sköntskönt. Bara en lektion idag, hur vanligt är det? Aja, kan tillägga att jag har 2 tjocktröjor på mig & att mina händer är isbitar som rör sig över tangentbordet. trevligt?
Later ska jag sticka till Dunnes - Lisette har nämligen berättat om superduper väldoftande läpglans för 1,5 euro! & ni som känner mig vet hur jag älskar att lukta på gottisgottis. Roligtast är det absolut när jag kletar läppglans över näsan. Glitter! Eller när jag gjorde det samma på Ludwig... jag ville ju bara att han skulle känna den goda doften.

Bilden ovanpå är tagen i Ronda by me. Alicia berättade att de gamla matador-dräkterna hade massa blodfläckar, & som den nyfikna filur jag är skulle jag självklart kika - men fick en liten chock i en annan nivå än blofläckar. Kika här nedanför :O



Ser ni det  - ansiktet???
Tankarna börjar snurra i huvudet. Vad kan det vara? Vad i tusan kan det vara?
Finns det en naturlig förklaring eller är det "det övernaturliga" som har visat sig?
Det ser inte ut som en reflektion. Det ser inte ut som någon av oss, ansiktet har spanskt utseende.
Kan det vara matadorens spöke?

Just nu: ska jag datanörda mig lite till. Ikväll blir det matteplugg inför provet imorgon. Lite sömn skulle vara skönt också. Iallafall kaffe.

LATER

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Scary! =O

2009-12-02 @ 19:36:07
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: L I S A M A R K L U N D

Hejhej :) vad gör du idag då?

Jag gör inte så mycket, är sjuk.



Kram :]

2009-12-03 @ 10:16:54
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0