Än grönskar det i Spanien;

Hej Bloggen!

Torsdag och regnet vräker ner över funkan. Jag tittar på bilder från Sverige & konstanterar att ni verkar ha en vacker dag? Här är det bokstavligen som att hälla en hink över staden; och blött är bara förnamnet. Men jag känner mig snyggsnygg i mina älskade rosa stövlar från viking & mitt supersöta paraply med ugglisar. Något positiva mitt i allt sura. 2 timmar matte idag; positiva i det att det känns som jag börjar greppa alling nu; hey - prov nästa vecka. Sedan måste jag fundera om jag ska ha hela ellr halva d-kursen nästa termin. 3 eller 5 timmar matte? Det är frågan.

Pratade mer med min värdmamma. Det är bra, & jag trivs ypperligt hos min värdfamilj. Jag är crap på spanska; men hon uppmuntrar mig att försöka. Jag känner inte skam att säga fel (som jag gör när jag pratar med spanjorer på gatan) & jag lyckas få fram mina budskap. & nu är jag värd att glädjas över detta lila.

Men jag ska inte klaga allt för mycket på vädret. Visst för det är IS inomhus, men omkring 20 grader är inte fjåkigt alls i november månad. & nu ser jag att solen börjar vissa sig efter ett par timmars frånvaro, mjaaao..!
Pics från foto-sessionen i måndags (som jag gjorde under idrotten när jag gick en väldigt trevlig promenad i Los Boliches) - än grönskar det.






Än grönskar det.


Lokalbussen. Diggar Miramar-reklamen. That´s my place!




Tjuren i Los Boliches.


Trivsamt.




Just nu; tror jag att jag ska gå till Donnes Store & köpa raggsockor. Om jag orkar, - annars gör jag det imorgon. Men jag behöver raggsocker & de hade söta med rosa hjärtan (hey!) Det är iskallt inomhus för stackars små fossingar. Jaao.

LATER.

Kommentarer
Postat av: jennie

härligt! =D

2009-11-27 @ 14:11:37
URL: http://jennieleandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0