Helgen i Madrid;

Hej Bloggen!

Jag vet, dålig uppdatering. Satt på parque de sol i torsdags, och knåpade ihop ett tjusigt "pre-madrid" inlägg & poff så finns inte internet mer. Det var inte roligt.

Idag får jag be om ursäkt över att jag inte har några bilder, och därför antar jag att detta blir ett tråkigt inlägg. Kom hem vid 20.00 igår och var dödstrött. (sovit tre timmar de dygnet) så det blev packa upp & omedelbums i säng. Det blev en hel del pics i Madrid (of course) & de bara väntar på att publiceras på bloggen och synas av er.

HADE EN MYCKET MYCKET BRA HELG I MADRID
Trevligt folk, vacker stad, fantastisk shopping, roliga festkvällar. Underbart!
Visst, det var många timmar i buss (cirkus 8, och jag fattar inte hur jag överlevde) spec att jag blev kissnödig när busschauffören sa att vi inte skulle stanna mer, och jag såg 250 till Madrid (25 mil) då grät jag.  
Slutligen kom vi fram, efter att ha blivit underhållna av filmer (hey - forest gump!)


Kaptial, Madrid.

På lördagskvällen var jag, Lisette & Domme på Kapital! Det kostade 20 euro (vilket typ alla ställen gör i Madrid) ja, det var folk som suckade, och tyckte det var dyrt. men det var så värt det. Hade en galet rolig kväll! & det var absolut värd tröttheten dagen efter (vi kom hem 6) Låt oss säga; enorm kö (verkar vara ett populärt ställe) & läskiga vakter klädda i kostym, som synar en, och man hoppas att bli insläppt (18 årsgräns)
Första gången blev vi nekade, men tack vare Lisette provade vi igen tsm med några andra killar - och det gick!
Smockfyllt, drinkar, musik och dans. 7 våningar!! :D
Vi träffade både spanjorer & norrmän (som bjöd med oss på efterfest till deras hotell senare - men vi ville inte riskera att missa bussen till funkan) Riktigt kul hade vi! :D

Ska hem & plugga svenska. Imorgon lovar jag att komma med bilder på Madrid - en fantastisk stad (& jag planerar att återvända så snart som möjligt)

LATER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0