Sista inlägget från Sverige;

Hej Bloggen!

Shit. det känns konstigt. Bara rubriken känns konstig. Snart - om bara ett par timmar - lämnar jag Sverige & återkommer inte förrän i dec. Det är stort, overkligt.
Jag har velat komma till Spanien länge. Redan förra året funderade jag på det. men då såg jag det som drömmar, önskningar & inte någonting som en dag verkligen skulle bli en realitet - att det finns en spansk familj som väntar på mig idag. Overkligt.

Just nu är jag inte nervös, nej, snarare laddad. Jag känner fylld med energi trots 1 timmes sömn (vilket var mer än förväntat, faktiskt) Det mesta är packat. Allting är redo. Åker från Kristianstad omkring 10.00 mot Kastrup & flyter klockan 16.00 till Málaga. En flygresa på 5 timmar. Omkring 21.00 ska jag möta min värdfamilj för första gången. Återigen, overkligt, overkligt! Plötsligt är allt på riktigt.


Sista bilden i Sverige. nu imorse. älskar min napoleon-kofta - ja, den är varm men eftersom den väger grymt mkt (mitt tyngsta plagg) tar jag på mig den. Den ska användas som jacka i Spanien.

Tittade på vädret & det skulle vara omkring 32 grader! Härligt!!!!
Som jag har skrivit innan vet jag inte vilket anslutning jag kommer ha till nätet & vet därför inte när jag uppdaterar nästa gång. Men eftersom att jag tkr det är hur kul som helst att blogga ska jag försöka att återkomma så snart som möjligt. Och angående designen - ska uppdatera den - inte snart i spanien längre utan i.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0