KVÄLLEN INNAN & ALLT ÄR OVERKLIGT;

Hej Bloggen!

Det är sent, jag vet. inte bra, inte bra. Lär ändå inte somna inatt. Känner mig väldigt pigg och sprallig & nervös.
Ja. nervös. nervös. nervös.

Om jag skulle rita en liten snabb bild över mitt mående just nu (en dålig variant) så är det väl någonting åt detta hållet;


Inte det vackraste
men det matchar mitt mående som inte heller är det bästa.
Väskorna är fixade. Två superstora saker som inte är att leka med. Bra.

Nu blir det Beck & läsning. Förväntar mig inte någon sömn & sömlöst trötthet är perfekt att använda som tidsfördriv på en 5h flygresa. + böcker, tidningar & Ipod. (kärlek till den prylen) 

Om jag uppdaterar imorgon vet jag ingenting om. & hur det blir i Spanien vet jag inte heller.
Jag vet att kyrkan & skolan har internet (vanliga familjers ansluthet är varierande) & det är på det sättet jag kommer att uppdatera bloggen - för det SKA jag göra. hur ofta, hur mycket -  ja, det kan jag inte besvara i nuläget.


Bara för att det är en sån fin natt & ni är så vackra framför era dataskärmar bjuder jag på en fobi-frossande Lena sittandes i sköterskans rum väntandes på en sista spruta (idag). Det var inte vackert & jag var rädd - en kombo som inte rekomenderas.

Ska verkligen försöka att uppdatera imorgon. Vet dock inte när jag svarar på kommentarer osv... allt är i obalans.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0