Kort inlägg

Hej Bloggen!

Har prec kommit till skolan efter en skön & välbehövd sovmorgon. Både jag & mina fötter var tröttast (ja. man går mycket här) Idag går jag relativt sent - typ 15.00 tiden - & sedan är det infomöte. Måste verkligen lösa kortproblemet till mobilen. Svindyrt med svensk taxa (typ 5 kr minuten) & sis - mmsa INTE - det kostar 6 kr att ta emot så snälla gör det inte igen. (kan inte se dem heller)

Hur som, lite pics hinner jag lägga ut innan jag drar iväg på retorik-lektion;


På väg hem från skolan. 2 km men en mysig väg & långt ifrån den halvtaskiga raksträckan i Sverige.
Här passerar jag en spansk skola i närheten, & skrikande ungar everywhere. & jag är glad,glad,glad!

HÄR TOG MINA BATTERIER SLUT. DETTA FÅR BLI ETT KORT INLÄGG!
NYA PICS KOMMMER!

Later.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0