Strandfest!

Hej Bloggen!

Dålig uppdatering. Jag vet... suck säger jag bara. Läxorna har bombat över mig & trots att skoldagen är kort väntar en intensiv-plugg eftermiddag. För att citera mig själv "Nu blir det dags för lite nöje - dusch & sömn"

Här kommer lite pics;
(när jag tar med mig mitt USB minne kommer fler.


Rebecca, Lina & Therese under lunchen i fredags. Vi disskuterade helgen & hade det allmänt trevligt innan svenska lektionen. Fläkten - en ständig bruksvara - den är basic! & Linas linne är ju bara för fint (har nämligen en likadan)


SVENSKEN - här finns otroligt mycket svenska matvaror. Som ett maxi i miniminiformat. Till & med veg-korv som jag åt i Sverige (jag är veg) men dyrt, såklart. Korven kostade 5 euro!
Ja, det fanns bröd också - direkt från Norrland, sådant polarbröd. & köttbullar, of course..


EN DJURAFFÄR! Som svensk tycker jag att det är helt sjukt att hundvalparna sitter i burar ( I Paris då - är hade de en VUXEN schäfer i en bur) Hemskt..hemskt... 


På väg till strandfesten i fredags med Sofia, Sebastian, Sofia & Malin.


STRANDFEST!!!!


Alla ettor skulle ta av sig så mkt som möjligt & lägga kläderna på en lång linje.
Underhållande att titta på var det (för att inte tala om andra momentet, thihi... tacka att man slapp vara med sj)


Lite naket blev det allt :P


Jag bara älskar denna bild..


Lite trevligt folk som dricker äcklig cider (den smakade ättika... men vänta - det är inte det värsta)


Och det roligaste att bevittna... ettorna springer fram. halsar lite ren vodka, & springer (tror det var typ 8 varv) runt & sedan tillbaka - samtidigt akta sig för de utlagda äggen.


& min personliga favorit på Sebastian.


En absolut favorit - Jonas hann! Det hade vi mycket kul åt. '


En annan favorit - den äckligaste drycken av den alla. Bitterkas. Så otroligt äckligt att till & med tanken gör mig illamående... & Alicia hade köpt ett helt flak :O.
& Sebastian i bakgrunden. diggar hans min!


REDO FÖR SHOPPING! Står i mitt rum.
Diggar min skinnjacka från Chicy.


Ingången till mitt hus i Spanien. Första våningen... och ett par trappor upp. Här går jag varje dag.

Trappan upp mot lägenheten jag bor i (ska lägga ut bilder på mitt rum)


FUENGIROLA! (tågstationen)


En glad Lena.

Det var ett långt inlägg. Sitter omringad med skolans norska elever.. iklädd min nya kavaj (dödsnygg) & nitväska (farligt vacker) Nu blir det hem med spanska plugg & matte. Otroligt mycket & vill ju vara laddad innan helgen - då det blir Tarifa med skolan! Vet inte så mycket om staden förrutom att det ska vara ett vädligt blåsigt surfinparadis. Jag får hålla er uppdaterade med lite pics. Jag har fler bilder som ska läggas ut & jag ska göra en design på photoshop. Jag vill ju att det ska vara lyckat & eftersom att jag inte är en expert på programet tar det tid för en amatör.

Annars kan jag säga att hösten är påväg till Spanien med svalare väder (ner mot 25 kanske) & regning morgon. Sprang till skolan (gick raskt iaf) med Nora & Alicia. Vi har en bit att gå - 2km kanske. MAMMA- KAN VI KÖPA EN CYKEL NÄR DU KOMMER?

HEJDÅ. LATER!

Kommentarer
Postat av: laura

jag saknar dig älskade syster :((

2009-09-17 @ 18:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0