Investering inför regniga dagar;

Hej Bloggen!

Dagar som börjar med klump-i-magen känsla kan faktiskt bli bra.
När jag vaknade imorse fanns bara en tanke i huvudet: sista dagen i Sverige. Det känns stort, enormt & nu börjar jag fatta att det är på riktigt. Jag har nog fortfarande inte smält det. Allt är konstigt, overkligt. & just nu mår jag bara konstigt, konstigt, konstigt.

Ena stunden är jag glad, glad & i nästa gråter jag som ett barn. Inte ett dugg roligt.

SPRUTA (!!!) (sista Hepatit A+B) LEEEEDSEN! Ni vet min rädsla, lycklig för att det är över!!

& det bästa... mina nya gummistövlar.... de är LYCKA!


En liten fjärill viskade nämligen i mitt öra att det regnar någon förfärligt i Spanien under vintern.
Jaaaoo.. vad jag älskar dem.

Nu ska jag packa det allra sista - ni vill inte veta hur stökigt det är här - om jag hinner svarar jag på kommentarer, men tror verkligen inte. Men först ska jag dricka bryggekaffe.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0