Kaffe på franska;

Hej Bloggen!

 

Jag vaknade sent idag… sitter & är småsur på pappsen som lovat att väcka mig. Men så är det andra saker, små sommarplaner, som har gjort mig på bättre humör. Så jag småler och sitter och knogar med biologin. Grejen är att jag bara har 1 fråga kvar på en lång lång labrapport om exkursion fruktansvärt, men orkar inte ta tag i den. Men det skall jag göra när detta inlägg är publicerat.

 

Idag är det söndag men jag känner mig ganska bra i alla fall. Nu ska jag ta det lugnt med mitt senaste beroende:

Jag gillar dessa ”smakbeskrivningar” på baksidan av kaffet… vilka detaljer, vilka smaksensationer, orden!! ”Med toner av mörk choklad”

Inte för att jag känner någon mörk choklad, men jag undrar vem det är som skriver dem, någon som läppjar gång på gång, ”är det där mörk choklad, eller ska vi köra på kryddig beska, med en mild eftersmak”?

Men i vilket fall är den god god god.

 

Idag ska nog bli en trevlig söndag… efter en joggingtur & uppfräschning ska jag på reunion med några tjejer från högstadiet. Mina kompisar från nian. Helt galet egentligen med tanke på att man förr umgick intensivt dag efter dag.. medan man nu knappt haft kontakten. Folk förändras ju, och jag har hört en del positivt om tjejerna. Men det ska bli spännande, helt klart. Ska möta dem kl 19.00 i stan.

 

Ha en bra söndag pussgurkor!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0