"Spelkväll" med tjejerna;

Hej Bloggen!

 

Åh, vilken myspys skrattfnatt kväll det blev igår. Vi körde på en tjejkväll på nivå highestvälbehövt och lugnande efter en vecka som stavas stress.  

Det var snicksnack, skratt och galen, men underbar, humor. Jisses vad jag skrattade. Sådana kvällar behövs verkligen, lättar verkligen upp i vardagen som kan vara ganska risig annars. Vilka underbara vänner jag har!

 

I följande bilder vill jag varna känsliga läsare för en risig Lena!



Kortspelarna (och lite mina fötter)


Fotografen Domme flummar med kameran (någonting som mycket starkt påminner om någonting som jag brukar göra)


Alicia är sur för att hon inte kan göra lika fina pussmunnar som jag!


Jag & Domme leker med självutlösaren.


Så kul kan man ha det alltså! Vem kommer med mest inspierande /galna/ posen! Nej, jisses vad jag garvade. Låg på soffan och tumlade runt. Det var kul, mycket kul.


Jag dansar med en disktrasa. Och fråga mig inte varför, det bara blev då- trasan låg där på bordet och agerade villig danspartner, samtidigt var jag väldigt, väldigt danssugen.


Jag sätter på Domme en gasmask.


Alicia var trötter.

Idag lördag började med sovmorgon, otroligt skönt och alltid lika välbehövd efter en veckas slit. Lite av en höjdpunkt är det, utan tvekan. Sedan blev det en sväng till gymmet där jag körde intervallsträning på löpbandet. Tufft men jag har läst att det är väldigt effektgivande. Matematikstudier under eftermiddagen och nu sitter jag här på Miramar och utnyttjar internet. Hur kvällen blir vet jag icke. Utgång eller inte ligger och skakar i luften – vi får se, helt enkelt. Men jag är taaaagg, jag är på. Hör av er bara!!!! :D


                                                           

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0