Uppiggande shopping;

Hej Bloggen!

 

Jag kan börja med att förvarna er: är extremt stressad denna vecka så förvänta er inte så mycket updates. Igår, tex, tid fanns icke. Det är egentligen väldigt tragiskt, jag gillar att uppdatera och jag hatar att vara stressad. Men det är så mycket som kommer upp nu – det är poof rakt i fejset. Har gårdagens inlägg kvar, så det kommer, det kommer – ta det lugnt, pappa!

Förutom stress är det ok. Men just nu finns bara stress, så det är nog inte okej egentligen. Det är lite småtjafs hos värdfamiljen (ingenting som rör mig – familjens egna problem, men inte så kul i alla fall) och så har jag hemlängtan. Ja, tvi vad allt blev värre när man återvänt. Har försökt att tiga för mig själv, men det går inte. Nej, jag erkänner. Försöker se sommarlovet som en vacker framtid – men innan dess är det så otroligt mycket stress stress att jag knappt tror på det, ganska obehagligt egentligen.
Men livet har sina goda stunder – efter många timmar matte blev det lite shopping. Det var bra. Det gjorde mig gladare.

Först – en fantastisk jumpsuit med rosor! Jag älskar den! Det är något magiskt och skimrande över den. Jag älskar jumpsuits! Det är ett sådant chict men samtidigt enkelt klädesplagg som blir dubbelperfekt i sommar.


Och sedan – de ultimata sommarshortsen! Tänker mig hur bra de blir i sommar – snabbt och lätt att dra på sig och passar till allt. Nota det flätade jeansskärpet!


Aja, nu ska jag inte tråka ut er med mer av mina inköp (även om jag njuter lite av det, mahaha) nää… jag ska hem och öppna matteboken och tråka ut mig själv framför den. Känns mer rättvist det! Något nöje ska även jag ha och den rollen får den rykande kaffekoppen bredvid mig ha.

Efter trigonometrin blir det gymmet och så lunkar torsdagen. Låter ganska finemang, va? Nja…

Imorgon är det nationella i Svenska B. 5 timmars uppsatsskrivning  - och jag ser lite lite framåt att få ägna en hel skoldag åt min största passion! Jag erkänner dock att jag helst hade sluppit stämpeln ”prov” över det. Det gör det så dramatiskt…så seriöst. Jag vet inte, jag vet inte. Nu handlar det om att ta sig genom morgondagen. Om det blir en update eller inte beror på om jag hinner efter skolan, eller om jag tar mig till miramar. Ni får hålla tummarna helt enkelt. Aja, nu ska jag kila! 

                                                       

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0