Älskade kavajer;

Hej Bloggen!

 

Har sovit hela förmiddagen och sitter nu här med kaffekoppen. Tänkte ta en snabbis på datorn innan jag beger mig in mot staden, lite ärenden som ska fixas. Senare ska jag förhoppningsviss träffa Kristina! Trevligt. Tittade på Beck igår – Vita nätter. Som ett stort Beck-fan kan jag säga att det var en av de sämre Beck-filmerna som jag har sett. Jag förstår mig inte på röriga filmer där folk skjuts hit och dit. Nej, för min del ska det vara ett mord och en handling som byggs utifrån det. Enkelt och spännande.

 

Jag älskar kavajer! Oversizade – bara att dra över klänningen och du blir lagom uppdressad på sekunden! Min svarta är en välanvänd klassiker och följande är mina två senaste tillskott; båda second hand.



Äntligen en vit kavaj!  Tänk: dra över klänningen ljumma utekvällar i Spanien.

Favoriten! Blommig kavaj i skönaste färgerna! Tänk: som en jacka, utekvällar… alltid!!

Vackraste mönstret någonsin!


Ska göra mig vid och sedan ta cykeln in till stan! Har haft sms-kontakt med Kristina så vi ska träffas! Väldigt trevligt!

Ha en toppenfin dag!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0